Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers

Sunday, June 24, 2012

Rabbit oh Hamster

                                    السلام عليكم و رحمة الله و بركاته


Before tuh. Syikin tengoklah aku dah rajin update sekarang nih. HAHA. Ok continued please . . . 
Just nak bagitahu saya dah ada arnab. But, it was not mine lah. HAHA. Nak buat arnab angkat boleh ? Hehe


Ini Arnab dalam omputih Rabbit kalo dalam saintifik Oryctolagus spp. Tergeliat lidah nak nyebut. Namanya Putih. kenapa nama putih? Dah bulunya putih. Samsol badigol lah. 

P: "Apa tengok tengok ?!"
L: "Ikut suka hati akulah nak tengok!"

Amboi. Menyombong ea kau. Aku suruh kak aku jual kau kat apek cina mana kang hah. Tak pon sembelih buat arnab goreng. Sedap!

Ish ish ish. kuatnya kau nih melantak.

Ini? harap maklum, mereka berdua bukanlah arnab tapi anak saudara yang buas buas belaka. Hihihi.
K bai.





But wait. .
Apa kena mengena dengan hamster? 
Just nak bagitahu, saya nak bela hamster. Tapi hajat tak kesampaian. My mum tak bagi. Sob sob sob :'( Waaa. Tapi, kalo ada siapa siapa yang nak bagi free tuh sangat dialu alukan. Birthday saya bulan sepuluh. hehe.
Tu jelah.

Kbai. =D


 P/s: Arnab juga adalah salah satu dari ciptaan ALLAH SWT. ^^ . Just for remind. 


No comments:

Post a Comment