Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers

Sunday, July 22, 2012

Allah. Bulan Ramadhan dah datang :)

                                                          السلام عليكم و رحمة الله و بركاته








Alhamdulillah. Dah nak dekat 2 minggu lea ada dekat tanah bumi Merlimau, melaka nih. :) Ngehhe. Lagak macam blogger femes aku. ;p. Alhamdulillah jugak, ALLAH permudah kan aku susun jadual sem nih. Tak macam sem lepas, serabut kepala otak.Haiyaaa. Alhamdulillah jugak hari nih ALLAH permudah kan aku berpuasa dengan penuh kesabaran walaupun asyik nak muntah je rasa sebab perut kosong kan berpuasa. :). Lama lama biasa lah nih. ALLAH azza wa jala izinkan aku berpuasa pada hari 1st bulan ramadhan. Syukur sangat ya ALLAH. :). Bersyukur lagi kali nih dapat solat terawih, berimam kan, berzikir, berdoa dan bersujud di tempat yang sama jugak sama sama kan. Ehem ehem. Dengan keizinan ALLAH jugak tuh. Perancangan ALLAH :). This year jugak aku berpuasa without my family. Acewah sedey :'( sobsobsob. Oh yah, Selamat menyambut bulan ramadhan yang penuh berkah ini. Lakukan semuanya kerana ALLAH yea. ;) . Rajin rajinkan lah topup pahala :)


Sem nih my last chance. Harap semuanya akan berjalan dengan lancar. InsyaALLAH. :')




P/s: Saya tunggu. :') 

No comments:

Post a Comment