Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers

Wednesday, December 3, 2014

#3 Random

Assalamualaikum and hey !

Dah boleh bukak blog heeee :D

Rindu nak taip-taip dekat sini. i just dont know how to express my feeling here.

Okay back to the point. Besok dah nak balik. Dah habis sem 3 dan sem depan akan mula menjalani latihan industri dekat jabatan pertanian. i dont know what will happen next sebab aku l.i sorang. but its feels good too when i knew yang zizi and imie akan l.i dekat nursery bersebelahan dengan jabatan pertanian. yeay ! at least ada lah jugak kawan yang boleh diajak breakfast or lunch sekali :D Okay result sem 3 . aku just target sem ni 3.30 sebab aku nak bagi cgpa aku 3.50 keatas. tapi bila tengok balik final marks untuk sem ni in shaa Allah aku boleh dapat dekan kot. In shaa Allah la.

It's us. good bye uolls. all the moment just will be a history. 
well, i'll miss them :'*



Good bye hakim maliki farish mirazamari laila miraAzmi qilah jijah fara adda dania puteri ainnun imran mirul zizi epul iqbal ahahrir khairi hadi taufiq abeSyam :') 
semoga ketemu lagi nanti. 



No comments:

Post a Comment